Përshendetje dhe Mirësevini! Jolla Dental ofron Kujdesin Dentar në kualitetin më të lartë!

Heqje

Kapërceni rradhën e pritjes!

Regjistrohu online përpara se të mbërrish.

Ne kemi orare të përditësuara, informacione kontakti dhe ju lejojmë të rezervoni takime online.

Heqja: Arsyet e heqjes së dhëmbëve

Edhe pse dhëmbët e përhershëm duhet të zgjasin gjatë gjithë jetës, ka një sërë arsyesh pse mund të nevojitet heqja e tyre. Një arsye shumë e zakonshme përfshin një dhëmb që është shumë i dëmtuar, nga trauma ose prishja, për t’u riparuar. Arsyet e tjera përfshijnë:

Shume dhembe.

Ndonjëherë dentistët heqin dhëmbët për të përgatitur gojën për ortodonci. Qëllimi i ortodoncisë është të rreshtojë siç duhet dhëmbët, gjë që mund të mos jetë e mundur nëse dhëmbët tuaj janë shumë të mëdhenj për gojën tuaj. Po kështu, nëse një dhëmb nuk mund të çajë mishrat e dhëmbëve (shpërthejë) sepse nuk ka vend në gojë për të, dentisti juaj mund të rekomandojë heqjen e tij.

Infeksioni.

Nëse prishja ose dëmtimi i dhëmbëve shtrihet në pulpë – qendra e dhëmbit që përmban nerva dhe enët e gjakut – bakteret në gojë mund të hyjnë në pulpë, duke çuar në infeksion. Shpesh kjo mund të korrigjohet me terapinë e kanalit të rrënjës (RCT), por nëse infeksioni është aq i rëndë sa që antibiotikët ose RCT nuk e kurojnë atë, mund të nevojitet ekstraktimi për të parandaluar përhapjen e infeksionit.

Rreziku i infeksionit.

Nëse sistemi juaj imunitar është i dëmtuar (për shembull, nëse jeni duke marrë kimioterapi ose jeni duke kryer një transplant organi), edhe rreziku i infeksionit në një dhëmb të caktuar mund të jetë arsye e mjaftueshme për të hequr dhëmbin.

Sëmundja periodontale.

Nëse sëmundja periodontale – një infeksion i indeve dhe kockave që rrethojnë dhe mbështesin dhëmbët – ka shkaktuar lirim të dhëmbëve, mund të jetë e nevojshme të hiqni dhëmbët ose dhëmballët.

Çfarë duhet të presësh me nxjerrjen e dhëmbëve

Dentistët dhe kirurgët oralë (stomatologë me trajnim të veçantë për të kryer operacione) kryejnë nxjerrjen e dhëmbëve. Para se të hiqni dhëmbin, dentisti juaj do t’ju japë një injeksion të një anestezie lokale për të mpirë zonën ku do të hiqet dhëmbi. Në disa raste, dentisti juaj mund të përdorë një anestezi të përgjithshme të fortë. Kjo do të parandalojë dhimbjen në të gjithë trupin tuaj dhe do t’ju bëjë të flini gjatë procedurës.

Nëse dhëmbi preket, dentisti do të presë mishrat e dhëmbëve dhe indet e kockave që mbulojnë dhëmbin dhe më pas, duke përdorur pincetë, do ta kapë dhëmbin dhe do ta tundë butësisht përpara dhe mbrapa për ta liruar atë nga kocka e nofullës dhe ligamentet që e mbajnë në vend. Ndonjëherë, një dhëmb i vështirë për t’u tërhequr duhet të hiqet në copa.

Pasi dhëmbi të jetë hequr, zakonisht formohet një mpiksje gjaku në fole. Dentisti do të vendosë një pambuk dhe do t’ju kërkojë ta kafshojë atë për të ndihmuar në ndalimin e gjakderdhjes. Ndonjëherë dentisti do të vendosë disa qepje – zakonisht të tretshme vetë – për të mbyllur skajet e mishit të dhëmbëve mbi vendin e nxjerrjes.

Ndonjëherë, mpiksja e gjakut në fole shpërthen, duke ekspozuar kockën në fole. Kjo është një gjendje e dhimbshme e quajtur fole e thatë. Nëse kjo ndodh.

Çfarë duhet t'i tregoni dentistit tuaj përpara se të hiqni një dhëmb

Megjithëse heqja e një dhëmbi është zakonisht shumë e sigurt, procedura mund të lejojë bakteret e dëmshme në qarkullimin e gjakut. Indet e mishrave të dhëmbëve janë gjithashtu në rrezik të infeksionit. Nëse keni një gjendje që ju vë në rrezik të lartë për zhvillimin e një infeksioni të rëndë, mund t’ju duhet të merrni antibiotikë para dhe pas nxjerrjes. Para se të hiqni një dhëmb, njoftoni dentistin tuaj historinë tuaj të plotë mjekësore, medikamentet dhe suplementet që merrni dhe nëse keni një nga të mëposhtmet (vini re se kjo listë nuk është e plotë):

1. Valvulat e zemrës të dëmtuara
  2. Defekte kongjenitale të zemrës
  3. Sistemi imunitar i dëmtuar
  4. Sëmundja e mëlçisë (ciroza)
  5. Nyje artificiale, si zëvendësimi i ijeve
  6. Historia e endokarditit bacterial, etj.,

Pasi të keni hequr një dhëmb

Pas një heqjes, dentisti juaj do t’ju dërgojë në shtëpi për t’u shëruar. Rikuperimi zakonisht zgjat disa ditë. Më poshtë mund të ndihmojë në minimizimin e shqetësimit, zvogëlimin e rrezikut të infeksionit dhe përshpejtimin e rikuperimit.

• Merrni qetësues siç është përshkruar.
  • Kafshoni fort, por butësisht mbi garzën e vendosur nga dentisti juaj për të reduktuar gjakderdhjen dhe për të lejuar që një mpiksje të formohet në folenë e dhëmbit. Ndryshoni tamponët para se të ngjyhen me gjak. Përndryshe, lëreni tamponin në vend për tre deri në katër orë pas nxjerrjes.
  • Aplikoni një qese akulli në zonën e prekur menjëherë pas procedurës për të mbajtur poshtë ënjtjen. Aplikoni akull për 10 minuta në të njëjtën kohë.
  • Relaksohuni për të paktën 24 orë pas heqjes. Kufizoni aktivitetin për një ose dy ditë të ardhshme.
  • Shmangni shpëlarjen ose pështymjen me forcë për 24 orë pas nxjerrjes për të shmangur zhvendosjen e mpiksjes që formohet në fole.
  • Mos pini duhan, gjë që mund të pengojë shërimin.
  • Hani ushqime të buta, si supë, puding, kos etj., një ditë pas nxjerrjes. Gradualisht shtoni ushqime të ngurta në dietën tuaj ndërsa vendi i nxjerrjes shërohet.
  • Kur jeni shtrirë, mbajeni kokën me jastëk. Shtrirja e sheshtë mund të zgjasë gjakderdhjen.
  • Vazhdoni të lani dhe pastroni dhëmbët me fill dhe lani gjuhën, por sigurohuni që të shmangni vendin e nxjerrjes. Të bësh këtë do të ndihmojë në parandalimin e infeksionit.

Pyetjet me te shpeshta te cilat na behen gjate konsultave janë:

Është normale të ndjeni dhimbje pasi të kalojë anestezia. Për 24 orë pas nxjerrjes së një dhëmbi, duhet të prisni edhe pak ënjtje dhe gjakderdhje të mbetur. Megjithatë, nëse gjakderdhja ose dhimbja janë ende të forta më shumë se katër orë pas nxjerrjes së dhëmbit, duhet të telefononi dentistin tuaj. Ju gjithashtu duhet të telefononi dentistin tuaj nëse keni ndonjë nga të mëposhtmet:

1. Shenjat e infeksionit, duke përfshirë ethe dhe të dridhura
  2. Nauze ose të vjella
  3. Skuqje, ënjtje ose rrjedhje e tepërt nga zona e prekur
  4. Kollë, gulçim, dhimbje gjoksi ose të përziera ose të vjella të forta

Periudha fillestare e shërimit zakonisht zgjat rreth një deri në dy javë. Indet e reja të kockave dhe mishrave të dhëmbëve do të rriten në hendek. Megjithatë, me kalimin e kohës, mungesa e një dhëmbi (ose dhëmbi) mund të bëjë që dhëmbët e mbetur të zhvendosen, duke ndikuar në kafshimin tuaj dhe duke e bërë të vështirë përtypjen. Për këtë arsye, dentisti juaj mund të këshillojë zëvendësimin e dhëmbit ose dhëmbëve që mungojnë me një implant, urë fikse ose protezë.

Mos humbni me kohe por lini takimin tuaj per nje konsultë me mjeket tane!

Ju mirepresim!

Bisedë në Whatsapp